Lenovo – як перевірити гарантію

В останній час досить популярною є продукція марки Lenovo. Насамперед через високий асортимент і низьку ціну в порівнянні з конкурентами. Але нічого не буває безслідно, пропонуючи нижчу ціну, вони часто втрачають на якості.

В мене самого був смартфон Lenovo A800, екран якого просто згас без причини, а відремонтувати його було дорожче, ніж купити новий.

Та і не в тому справа. Дуже часто продукція Lenovo потрапляє в Україну не зовсім легально. Іноді може бути неофіційна продукція, а іноді продукція може бути із Європи/США без міжнародної гарантії. І така продукція може продаватись навіть через великі інтернет-магазини.

Отже, потрібно перевіряти або ж уточнювати таку інформацію у продавця. Статус гарантії завжди можна перевірити на http://support.lenovo.com/

Варто також завжди звертатись до офіційних сервіс-центрів, а не до продавця. Причому гарантійні талони вже відійшли в історію. Гарантія налічується з дня покупки, для цього завжди буде необхідний чек, тому його варто зберігати (навіть після того, як гарантія закінчилась)! Перед тим, як віддати або ж забрати Ваш пристрій з сервісу, вимагайте акт прийому і видачі.

Сподіваюсь, інформація буде корисною для тих, хто хоче купити продукцію Lenovo :)

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.