LinkedIn – починають надходити пропозиції

Після того, як я переїхав до Кракова, а також почав заповнювати свій профіль на LinkedIn, почали з’являтись різні пропозиції.  Так, в Кракові роботодавців значно більше, як і міжнародних корпорацій.

Отже, які головні фактори того, що профіль починають знаходити роботодавці?

  1. Навички – не потрібно вказувати абсолютно все, лише головні речі. Роботодавці зазвичай шукають по ключових словах. Доречі, Ваші колеги з роботи можуть також підтверджувати навички, це кидається у вічі.
  2. Досвід роботи. Досить важливо описати всі додатки та інструменти, з якими Ви працювали. Так, гарного опису Вашої посади буде недостатньо. Якщо Ви працювали в одній із компаній менше 3х місяців, тоді краще взагалі не вказувати цю інформацію. Часто це відлякує працедавців, адже є ризик, зо після тренінгів та пробного періоду Ви відмовитесь від роботи.
  3. Мережа знайомих. Спільні знайомі збільшують Ваші шанси, адже роботодавці теж “дружать” між собою, тому з більшою вірогідністю зможуть Вас знайти.
  4. Кар’єрна драбина. Ні для кого не секрет, що роботодавці будуть більше цінити тих працівників, які прогресують. Залишатись протягом довгого часу і прогресувати в одній компанії буде великої перевагою в порівнянні до інших кандидатів.
  5. Відкритість на пропозиції. Думаю, варто вказати, що Ви відкриті на пропозиції, маловірогідно, що Ваша теперішня компанія дізнається про це. Та і не для кого не дивина, що люди завжди будуть шукати кращий варіант, якщо не буде ніякого розвитку.

Отже, в чому унікальність цього сервісу? А в тому, що роботодавець зможе сам Вас знайти і часто навіть не потрібно буде відправляти резюме. Доречі, на теперішню роботу я подавався саме через цей сервіс :)

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.