Під час свят трафік падає

Так вже я помітив, що під час свят трафік падає. Це абсолютно не дивно, адже всі стараються відволіктись від роботи, від інтернету і просто відпочити.

Найбільше падіння трафіку припадає на такі інтервали: з 15 грудня по 15 січня, з 15 червня по 15 серпня.

Влітку так само, всі їдуть на відпочинок – на моря або за кордон. Практично у всіх – це час відпусток.

В такі періоди трафік падає практично до нуля, це при тому, що навесні або восени він може сягати кілька тисяч чоловік в день.

Основний заробіток в інтернеті (та й найбільш перспективний) – контекстна реклама. Він прямопропорційний відвідуваності на сайті (конкретний аналіз я робив в попередніх статтях – читайте блог). Тому логічно, що він теж значно впав.

Втім, заробіток на продажу посилань має залишитись на тому ж рівні. Адже відвідуваність не має до нього жодного відношення. Ось чому потрібно комбінувати – намагатись заробляти на різних типах реклами.

 

 

2 коментарі

    1. Ну я збираю, але він не такий потужний.Та і в пенві дні (напркилад 1-2 січня) взагалі мало хто в інтернеті сидить.

      Ось зараз все пішло на зростання..

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.