SEO копірайтинг як інструмент просування

Створюючи власний інтернет-магазин, рано чи пізно Ви задумаєтесь над його розкруткою або просуванням. Останні дослідження показали, що для того, щоб Ваш магазин був дійсно популярним, він обов’язково повинен мати каталог статей чи щось типу такого, де б можна було розміщувати статті з необхідними Вам ключовими словами. З самого початку створення інтернет-магазину висока вірогідність того, що схожу продукцію уже продають, та і опис товару зазвичай у всіх магазинів однаковий, тому розміщення статей  – один із небагатьох способів збільшити відвідуваність.

SEO копірайтинг – процес створення тексту для веб сайту, який зручний у сприйнятті для відвідувача, оптимізований для пошукових роботів, спонукає читача до дії.

SEO копірайтинг – потужний інструмент пошукового просування сайту, який вирішує наступні завдання: 
– підвищення позиції веб-сторінки в пошуковій видачі і довіри відвідувачів; 
– адаптація контенту сторінки під пошукові системи і користувача; 
– перетворення з потенційного в реального покупця; 
– підготовка контенту для розміщення на сторонніх ресурсах;

А вирішувати ці завдання доводиться копірайтеру на пару з оптимізатором (іноді це може бути одна і та ж особа :)).

Оптимізатор займається складанням семантичного ядра сайту* , виявляє ключові слова. Ключові слова за якими необхідно підвищити позиції сайту , для написання оптимізованого тексту . Ключові слова з яких стоятимуть посилання в статтях, розміщених на різних веб-сайтах. 
Оптимізатор також проводить типізацію ключів по чаcтотності, конкурентності і.т.д. Для цього можна використовувавти інструменти Google для веб-майстрів.

Таким чином технічне завдання для копірайтера зазвичай включає: 
– тематику; 
– конкретний список ключових слів для оптимізації тексту і проставлення посилань; 
– обмеження на обсяг тексту; 
– стиль написання; 
– терміни виконання.

Роботу копірайтера можна уявити в такій послідовності: 
– пошук інформації по заданій тематиці; 
– складання плану статті; 
– написання тексту; 
– перевірка орфографії; 
– контроль входження ключів і виділення їх у тексті; 
– верстка валідного HTML коду

Так, за допомогою гарного копірайтера Ви зможете розраховувати на підвищення конверсії відвідувача в покупця, лояльності читача. Але дуже важливо уявляти собі аудиторію , якій ви будете пропонувати товар або послуги. Інформація має бути не для пошукових запитів, в для реальних людей.

*семантичне ядро – це набір ключових слів (словосполучень), які буде використовувати користувач для пошуку певної інформації. Таким чином, оптимізувавши сторінки сайту під певне ключове слово (словосполучення) ресурс, із найбільшою часткою впевненості, буде одержувати постійних відвідувачів з пошукових систем по запитах, що відповідають цим ключовим словам.

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.