Що робити Вконтакті? Переваги і недоліки. Моя думка.

 

Творці позиціонують соціальну мережу Вконтакті – як спосіб знайти друзів, з якими раніше навчався, тобто однокласників, одногрупників, ну і просто знайомих. Основною ціллю є – спілкування – через приватні повідомлення. Все інше просто як додаток.
Спробую визначити, що мені подобається в соціальних мережах, а що ні, в цій темі буду писати лише про Вконтакті.

Мінуси:
1. Друзі. Проглянув друзів, майже нікому не пишу в останній час, але згадав… Кого зі школи, кого з університету, кого випадково бачив :) Подивився потенційних друзів – і спало на думку “О, десь я його бачив”. Ну бачив – і що далі, іноді навіть згадую де бачив. Цікаво тільки перших кілька хвилин, потім додаєш когось “ніби знайомого” і після того з ним абсолютно не спілкуєшся. З цього висновок – нема чого і додавати “випадкових” друзів.

2. Випадкове знайомство. Додаєш, людину, яку ти вже десь бачив або просто сподобалась, переписуєшся, пропонуєш зустрітись. У 99% випадків нічого цікавого з того не вийде. Адже якшо просто зустрічаєшся вживу – практично одразу бачиш людину… Так буде набагато легше спілкуватись в майбутньому. Якшо більше спілкуєшся через соціальні мережі – важче буде спілкуватись вживу… Звичайно, що соціальні мережі ніколи не замінять живе спілкування…

3. “Чорний” контент або проблеми виховання – в основному йдеться про порно, але і про інші збочення або лайку, вільний доступ до якої мають діти. Звичайно, в першу чергу винні батьки, але особливо ніхто із творців не бореться (можливо просто не встигають)… Правильно говорять про те, що обмеження віку для реєстрації – ніякого результату не дасть. Школяр спокійно поставить собі 18 (вкаже хибну інформацію) і все. Це за кордоном, можливо, вкажуть вірну інформацію, оскільки виховані інакше.

Плюси:
1. Знайти клієнтів для свого сайту через групу, через публічну сторінку. Або продавати товари, маючи тільки сторінку або групу. Може бути достатньо ефективно! Також можна купувати там рекламу. Швидко поширити якусь необхідну інформацію, або отримувати задоволення від ведення некомерційної групи, коли її часто коментують.

2. Знайти людину, випадково познайомившись, і знаючи тільки ім’я та прізвище (якшо наприклад, не обмінялись телефонами або було втрачено телефон). Або знаючи деякі дані. Колись не було такої можливості, а зараз достатньо просто – є фільтри для пошуку і т.д. Звичайно, часто нічого з того і не вийде, але іноді це досить важливо.

3. Перегляд контенту – фото, аудіо, відео. Іноді можна знайти те, чого не знайдеш на інших сайтах.

5 коментарів

  1. Переглядати різні групи, от оцікаво)))) Плюс ще би виділив аудіо, дуже легко звідти скачати ту чи іншу пісню)))
    Переписка? Омамія, не дай Боже ввязатися)))

  2. Вконтакті – то зло. Рік тому все звідти повидаляла і щаслива. Так, справді, музика, відео – те, чого нема у ФБ. Але воно все настільки впало до рівня 12-13 р., що просто гидко стає…

  3. В принципі правильно.
    Хоча приходиться його тримати через пару людей, з якими не хотілось би втрачати звязку.

  4. З свого досвіду знаю що клієнтів важко знайти – запрошення в групи давно не працює нормально,оголошення не існують вже, спам практично не можливий

Залишити відповідь до Юлька Гриценко Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.