Як купити або як вибрати автомобіль?


В цій статті – викладу свою думку на рахунок того, як краще вибирати автомобіль – Ви можете або погодитись, або ні, але можливо для когось ця інформація стане цінною.
Потрібно вирішити, що купувати – нове авто чи б/у.
1. Нове авто.
1.1. Якшо нове – то в кредит – або одразу?
Я б категорично НЕ радив би брати в кредит – бо по перше, це велика переплата, по-друге – ситуація може скластися так, що не буде коштів, щоб погасити кредит, і по-третє – немає гіршої ситуації ніж розбити кредитне авто – їздити наприклад не зможете – а кредит виплачувати доведеться :(
Якшо брати нове – то одразу розраховуйте на податки, додаткові платежі і т.д. – не знаю, яка зараз з цим всім ситуація.
1.2. Переваги при купівлі нового автомобіля:
Ходова – 100% в хорошому стані :) Вам не потрібно нічого ретельно оглядати і т.д. По перших порах не потрібно нічого ремонтувати :)
1.3. Недоліки при купівлі нового автомобіля:
Ціна))) Потрібно всеодно підлаштувати під себе (хоча б невеликий тюнінг – всеодно потрібен) – як наприклад тонування, аудіопідготовка, диски і т.д. – звичайно в деяких випадках цього не потрібно, але все ж. Також потрібна обкатка – певний пробіг.. – там свої особливості  -я в це не заглиблююсь)))

2. Б/у авто
2.1. Переваги при купівлі старого автомобіля:
Ціна – іноді може бути набагато дешевша за вартість нового авто (наприклад 60-70% від вартості нового). Часто користувач вкладає гроші – тобто робить “тюнінг” – це теж великий плюс.
2.2. Недоліки при купівлі старого автомобіля:
Можуть бути проблеми з ходовою, кузовом і т.д. – які можна не помітити при купівлі) Ремонт може потім обійтись недешево…

Йдемо далі – припустимо ми вирішили взяти потримане авто, що краще вибрати?
Одразу напишу варіанти, які я не буду навіть розглядати:
Geely, Chery, Renault, Волга, Daewoo Matiz :) – не радив би брати таке, яка б не була ціна. Завжди є краща альтернатива.
1. У Вас є <2000$.
Варіанти: стара іномарка, жигуль :) , таврія. (все це не раніше 2000 року випуску)
Іномарка – важко буде знайти деталі, іноді можна навіть і не знайти взагалі 0_О. Але із цієї ситуації виходять також – підбирають деталі з інших моделей авто :)
Жигуль – тут навіть нічого додати, назва про все говорить. Дизайн – мені зовсім не подобається :( Хоч безкоштовно подарували б – всеодно навіть їздити на такому не всім хочеться…
Таврія – оце досить хороший варіант (в такому ціновому діапазоні звичайно). Запчастини можна знайти, це не проблема. Але всеодно – якшо авто старе – ремонтувати прийдеться доволі часто…

2. У Вас є 2000$-4000$.
З попереднім варіантом – тут додаються також – ВАЗ дев’ятка + Славута))
Можна взяти іномарку вже трохи кращу, навіть з ГБО (на газу), можна взяти Таврію 2005-2006 року – і теж з ГБО.
ВАЗ дев’ятка + Славута (відносно нова) – теж більш-менш нормальні варіанти для таких цін. Можна їх взяти в дуже хорошому стані (можливо також з ГБО).

3. У Вас є 4000$-6000$.
Тут є такі варіанти:
іномарку в такій категорії не радив би)) важко знайти деталі…
ВАЗ 9-14 і т.д. (якшо дев”ятка – то більш нова в порівнняні з попередньою ціновою категорією) – уже хороші варіанти – але я б краще обрав Sens/Lanos. Впринципі ці авто співставні (9-14 з ланосом)

4. У Вас є 6000$-8000$.
Тут уже з”являються Chevrolet Aveo, Lacetti – це найбільш популярні представники в цій категорії.

5. У Вас є 8000$-10000$.
Така проміжна категорія, де по суті нічого нормального і не візьмеш – коротше кажучи краще вже докладати – і брати шось з наступної категорії, або брати шось з попердньої.
Але можна виділити тут такі моделі:
Hyundai Getz, Ford Focus.

6. У Вас є 10000$-12000$.
Варіанти такі:
Mitsubishi Lancer 9 (дуже хороший варіант), а також може бути KIA Cerato, Skoda Octavia, Toyota Corolla (трохи постарше), Hyundai Accent і т.д.

6. У Вас є 12000$-16000$.
Тут вибір уже дуже широкий, але найпопулярніше таке:
Honda Civic, Honda Accord, Toyota Camry, Mitsubishi Lancer X, Skoda (поновіше), Audi A4.

7. Більше 16000$ – можливості взяти Audi, Mercedes, Lexus – седани, або уже джипи і т.д. Тут уже вибір безмежний.
Або вже Toyota Prius – для того, щоб економити – в Європі таке авто стає вже досить популярним) Гляньте, як ростуть ціни на бензин тільки :) Шкода шо коштує достатньо дорого…

А тепер подивіться, скільки коштують нові авто! Звичайно, що на порядок дорожче. Якшо у Вас достатньо коштів і не хочете заморочуватись – то в цьому випадку тільки беріть нове, або наприклад хочете якусь нову модель придбати, яку поки ніхто і не продає). Також якшо брати потримані авто – бажано напряму в хазяїна, а не через посередників, і, як я вже раніше писав – потрібно ретельно перевіряти ходову – кузов і т.д. – високий ризик – що потім може вилізти якась проблема…

В статті – лише дотримано основні тенденції, це моя суб’єктивна думка і т.д., але в загальному все так і виходить, і на жаль, на вулицях найчастіше бачимо автомобілі із перших чотирьох категорій :) Коментуйте, діліться своєю думкою!

18 коментарів

  1. А звідки такі “знання” і впевненість в порадах про купівлю авто?:))

    Взагалі то, тут порад не може бути багатослівних. Є лише – сподобалось – бери. І все. При чому треба брати нове авто, а не бавитись в лохотрони з старими тазіками з гайками.

    p.s. Toyota Prius – одне з найстрашніших і дебільних авто в історії людства. Просто його піарять за шалені гроші в усіх фільмах америкоських. І ти на це повівся, ще іншим радиш. А гібридів тепер є багато. Є і повністю електромобілі.

    p.p.s. Щоб радити певні марки авто, треба на них поїздити і самому використовувати впродовж року принаймі. Інакше все це пусті слова аля десь почув, щось ляпнув.

  2. 1. Сподобалось і бери – ага, а потім сервіс і обслуговування – деталей нема і т.д. Або дорого. Так як наприклад з французами, якийсь шматок пластмаси коштує 270 грн (не пам”ятаю шо це точно таке – на Renault Megane:) кнопка якась здається – розповідали :)) Але обслуговування – вцілому на порядок дорожче в порівнянні з іншими авто (ланосами або японськими)- всі так кажуть – навіть враховуючи те, що кожен своє хвалить:)
    2. Гібридів тепер не так і багато, а Prius – здається єдине, що можна взяти поки (нове). Я ж не кажу шо це супер – просто для того, щоб економити…. Дуже хороший варіант також Honda Civic Hybrid – але вони офіційно в Україні не продаються… Хоча і написав, що зараз це все дорого!
    Повністю електро – поки нічого на дорогах не бачив :)
    3. Їздив сам + знайомі багато розповідали)
    Ну і збираю цю всю інформацію – можливо згодом захочу шось собі брати – точно вже буду знати, що не треба брати!!

    А цінові категорії приблизно – оглядав те, що пропонують на різних сайтах – в середньому підраховував і т.д. + відгуки читав. (Звичайно, відгукам вірити не можна, бо кожен хвалить те, що він купив – але якшо абсолютно всі пишуть шо це лайно і т.д. – то такого точно брати не можна!!!)

  3. Як на мене, то набільш надійною машиною є Вольво, а мені подобається Вольксваген Гольф другої серії

    1. Volvo – звичайно найбільш надійна)) Але ж скільки коштує)). Тут треба теж дивитись – як буде сервіс обходитись… А авто не дуже популярне – це вже буде означати – що сервіс буде дорого коштувати))

      А Вольксваген Гольф або Форд Фієста старенькі – теж дуже хороші варіанти за їхню ціну – але буває просто не знаходять запчастин до них :( (в такому випадку підбирають з інших марок авто – але це вже таке…) Або треба за кордоном замовляти)

  4. Alex, в мене француз (якраз меган 2 покоління і якщо мова про кнопку пуску авто – ну це ж цілий електронний блок, який взагалі то коштує більше ніж 270 але думаю, що ціна запчастини є дуже дорогою, якщо машина тільки зійшла з конвеєра і є наразі останньою моделлю, як тільки народжується нове покоління ціна питання дешевшає), за 5 років не мав жодних проблем, а сервіс порівняно з японцем, який також є присутній, в рази дешевший. От старенький німець зараз виходить як жигулька але по комфорту наймякша і найлояльніша машина – француз, в плані якості і відчуття дорогої машини – японець.

    А загалом, я говорю лише те, про що маю знання і чим особисто користуюсь і користувався.

    В суспільстві існує ряд стереотипів, що французи не надійні, що німці дуже дорогі, що японці то вершина досконалості, що корейці це зло, а китайці це повна фігня. От зараз український заз став китайцем але на ньому буде їздити пів україни. Німці не такі вже і дорогі, а французи для українських доріг найкращі, японці вміють ламатися, причому дуже серйозно, хоча є розраховані для бездоріжжя.

    Ось такі то пляцки. Інформація є ціннішою, якщо вона є твоїм досвідом, а не плітками.

  5. Звичайно, нове це класно) Особливо якшо іномарка)
    Але проблеми мабуть, будуть починатись після 80к пробігу)
    Але це не так важливо…
    наприклад Mitsubishi Lancer 9 практично з тою ж самою ціною набагато популярніше – це означає – що більше деталей (на розборках і т.д.) по норм. ціні.
    кліренс на меган – 125 – на це здається скаржаться часто – (якшо ні то виправиш) на тому ж ланцері 165)) отаке… а ти пишеш, що для українських доріг))
    але на меган я так зрозумів поліпше комплектація)) а так в іншому все майже однакове – двигун, витрата пального наприклад і т.д.))

    Але в будь-якому разі мені відгуки твої цікаві!!
    Тим більше в майбутньому планую собі щось брати:)
    Може спочатку почну з чогось більш простенького :)

  6. вибачай, але ти пишеш дурниці і виглядаєш повним профаном в цьому.

    з чого випливла цифра 80? інколи проблеми є в багатьох авто і після 10к, а інколи і після 100к лише обов’язкові сервісні заміни і все.

    стосовно кліринсу, якраз ситуація така, що в мегана 2 він дуже високий і за цехвалять, бо можна спокійно через рельси переїздити – повторюю, я на ньому їзджу давно :)

    по мітсубіші – купи і скористайся послугами їхніх сто (до речі, комплектація краща в мегана).

    нові авто і розборки – це нонсенс.

    а тобі бажаю розуму.

  7. Більшість проблем звичайно і вилазять після 80к… це не тільки планові заміни)
    Тому і частіше всього продають авто з таким пробігом… – щоб не займатись цим всим)
    Сервіс який – офіційний – звичайно це дороге задоволення – наврядчи всі там обслуговуються. В більшості випадків шукають деталі – і просто шукають того, хто може зробити нормально або роблять все самі. А де такі деталі взяти – по нормальный ціні?
    Нові авто – ну до 50000 пробігу хай не треба нічого міняти, але ж потім всеодно)

  8. 1.Коротше кажучи головна ціль того, що я написав – це те, що чим популярніше авто, тим легше і дешевше до нього потім буде знайти деталі… Це особливо важливо, коли купуєш саме б/у автомобіль. Також дуже важливо, що купивши старе авто – можна до нього потім не знайти запчастин)

    2.Якшо є гроші – купуйте собі нове)) що завгодно – по перших порах, звичайно – взагалі ніяких проблем не буде… Але на майбутнє також треба дивитись)
    Завжди кожен буде хвалити своє і т.д. Тому і на відгуки сильно дивитись не можна – у всіх все добре як не може бути) – яку б модель не взяти! Всі просто всім задоволені))

  9. Коротше – кожен завжди своє буде хвалити, що я і зрозумів в цій темі *CRAZY*
    Але купуючи авто, треба про деталі думати, яких можна і не знайти (особливо для старих автомобілів). Ось це головне, що я хотів сказати. Чим популярніше авто, тим легше буде з цим.

Залишити відповідь до LOG Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.