Adwords перестає бути ефективною.

Збільшую ціну кліка до максимальних значень, всеодно тільки кілька кліків. А ше такий прикол, хтось в пошуку спецом клікає (конкуренти), таким чином віддає ваші  гроші гуглу)))

2 коментарі

  1. З Adwords важко працювати. Дуже багато незрозумілих для простої людини налаштувань.

    Для мене, наприклад, зручніше ставити російську мову в інтерфейсі, щоб нормально розуміти суть. Український переклад дуже натягнутий…

    Але все ж таки він залишається лідером в Українському контексті. Яндекс. Директ на українських сайтах майже незустрінеш (багато обмежень і ажка процедура прийняття в систему)…

    Біьш ефективної системи в нас немає. Тому користуйся фільтрами по тематиці, ключовим словам та ін. Якщо турбуєшся про “пошукове наклікування”, вимкни рекламу у пошуку. Вона й справді дуже дорого коштує. Я наприклад теж навмисно тисну на рекламу інтернет-магазину “Розетка”, хоча він і так у пошуку першим-другим виплигує. Задовбала просто їхня реклама кругом, а ціни гилять височезні… :-D

  2. А мені ось, до речі, після користування гуглом набагато ефективнішою здалась реклама у фейсбуку. Правда, все за купонами, а не реальними грошима. Тобто недовгий час. але все ж трафік з фейс. більший разів в 2-3

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.