Служба підтримки, “гаряча лінія” Аукро

Виникла проблема з Аукро – вирішив подзвонити на так звану “Гарячу Лінію“. Думав не витримаю – проходить хвилина, дві, грає музика – і кажуть, очікуйте. Номер там звичайний київський, а не безкоштовний. Вирішив все ж таки почекати. Отже, пройшло дві з половиною хвилини, а потім автовідповідач “сказав”, що немає вільного оператора. А ще було сказано – Званітє в будніє дні з такого-то по такий час по Масковскому врємєні :)

Ну це ще півбіди. Потрібно писати в службу підтримки та й все. Зрозуміло, що та “гаряча лінія” для “замилювання очей”. Написав – і там було сказано, відповідь надійде протягом 24 годин. Зазвичай, раніше цього часу відповіді не приходять. А завтра ще й вихідний. Головне, що гроші знімає одразу!

Доречі, проблема в тому, що змінився розмір комісії, про це не було повідомлено на електронну пошту. В результаті, зняло зайвих 400 грн. Що цікаво, в мене в деяких розділах почало вже знімати за виставлення лоту. Цікава ідея, нічого не скажеш. Скоро ще за реєстрацію будуть брати…

Втім, думаю ця проблема вирішиться, ну сподіваюсь на це …

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.