Ось мені подобається, коли викладають фото в соціальних мережах із зазначенням готелю. Що це таке? Невже не вистачить лише локалізації?
Мовляв, ось дивіться, я в п’ятизірковому готелі, а не в якомусь дешевому.
А я люблю ночувати в хостелах і відвідувати за мінімальний бюджет більше місць. В цьому суть подорожей, а не перебувати в дорогому готелі по 7-10 днів.
Другий тип дешевих понтів – це селфі в спортзалі. Походили місяць – і гайда робити фото і вставляти в соціальні мережі. Результату – нуль, а хваляться ледь не кожного разу, як приходять в зал Таких ненавиджу теж.
Раджу якщо і викладати фото, то лише через кілька років, коли результат реально помітний. Коли є прогрес, то це дійсно варто показати.
Ну і найгірші представники дешевих понтів – це власники телефонів-копій. Телефон-підробка Apple з яблучком))) Колись був такий етап, що багато хто не міг собі дозволити оригінал, і купували копію з функціоналом Nokia 1100, тобто, іноді навіть аудіо-плеєра в телефоні не було, лише подзвонити, і навіть те не було зручно)))