Хоча провина, швидше за все, не з їхньої сторони, мені компенсували вартість всієї посилки з доставкою (це близько 20$). Для цього я просто написав їм в службу підтримки, що вже пройшло 2 місяці, а посилку так і не отримав, і через кілька днів надійшла відповідь. Це була моя четверта посилка. Кажуть, якщо це Ваша перша посилка, то швидше за все, Ви не отримаєте компенсації в такому випадку. Це хороший крок з їхньої сторони, тому буду замовляти знову і знову. Якщо ж Ваша посилка теж втрачена, спробуйте також написати в службу підтримки, може Вам теж компенсують. В панелі управління у мене така посилка відображається як втрачена (Lost). Втім, не думайте, що можна написати їм, якщо Ви насправді отримали посилку. Все перевіряється по їхнім внутрішнім базам, адже на сайті dhl global mail такі посилки відслідковуються тільки на стороні США, а після експорту перестають трекатись (колись вони відслідковувались повністю).