В останній час в Приватбанку сталося багато змін, в основному в хорошу сторону.
А саме: переглянуто і покращено тарифи багатьох продуктів. Наприклад, розрахункова картка або картка для виплат має всього 0,5% комісію на вхідний платіж, раніше комісія була 1%. Інтернет-картка Visa Internet тепер працює без комісії (відпадає потреба у використанні послуг іншого банку для оплати в інтернеті за кордоном). І нарешті, був дуже сильно здивований, коли знімав в банкоматі іншого банку без жодної комісії
Якщо Ви хочете замовити собі кредитку або ж картку для виплат (одне без іншого не оформлюється), просто заповніть форму у мене на сторінці, де потрібно вказати ім’я і номер телефону. З Вами зв’яжуться і уладнають всі інші проблеми
А ось тепер напишу про те, що зовсім не сподобалось. Мені потрібно було здійснити платіж через термінал самообслуговування. І відтепер, щоб скористатись його послугами, треба або вставляти свою платіжну картку, або вводити телефон, на який приходить SMS-ка. Я так зрозумів телефон можна ввести будь-який (необов’язково бути зареєстрованим в приватбанку), але це вже додаткові проблеми. Крім того,меню стало просто жахливим, розібратись у тому всьому просто неможливо. Та й, вкінці-кінців, по завершенню платежу, мені вибило невідому помилку. На щастя, платіж пройшов, але була підозра, що він міг би і не пройти. Тобто, квитанції я не отримав. Можливо, це тільки тестові роботи і з часом зроблять все до ладу. Буду сподіватись.
термінал самообслуговування. Погоджуюсь з автором повністю. Меню і навігація геть незручні. Поки розберешся ) А що говорити про старших людей?
Що цікаво, до того було все нормально.
Покращення…
Термінали це суперовий спосіб, станом на кінець 2015р. такої розвинутої мережі терміналів нема у жодного банку.
Зараз зробили зовнішній вигляд терміналу дуже гарний. Я про інтерфейс. Дизайнери попрацювали нормально)