Демпінгові ціни – загроза бізнесу?

Все частіше і частіше в останній час бачу ну дуже сильно занижені ціни в інтернеті. Часто значно нижчі, ніж в інших. Це стосується будь-яких однотипних товарів, що продаються багатьма продавцями.

Так, іноді вони продаються практично по собівартості, але найчастіше їх просто немає в наявності. Це як спосіб заманити покупця, а потім запропонувати інший товар.

Найчастіше вживаються до таких заходів, коли товар довго не продається і він знятий з виробництва (можливо скоро він буде просто нікому не потрібен). Але з власного досвіду знаю – можна продати будь-яку річ за нормальною ціною. Просто необхідно знайти того, кому вона справді необхідна, а не пропонувати всім підряд. На кожен товар є свій покупець. Тому знижувати ціну варто поступово, але не нижче середнього рівня.

Так і працює більшість продавців – ставлять шалені зазори і продавши одну річ, окуповують багато інших.  Хтось продає все задешево заради великого обороту, але в результаті цього всього просто знижують загальну ціну.

 

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.