GoGetLinks – мій досвід роботи як оптимізатора

GoGetLinks – без перебільшення одна з найкращих бірж купівлі-продажу вічних посилань. Про те, які результати купівлі я отримав, поділюсь у цій статті, посилаючись на реальний досвід.

Ви можете вибирати сайти або самостійно або ж чекати на пропозиції від самих користувачів. Пропозиції з’являються після того, як Ви поповните баланс і активуєте потрібну кампанію. Можна купувати як посилання на вже готових сторінках, так і замовляти написання статті спеціально для Вас.

Орієнтований сервіс в основному на Яндекс, хоча очевидно, що на просування в Google купівля таких посилань теж буде досить суттєво впливати. Оскільки проект у мене українською, я цілком очікую трафік і з Яндексу. Веду до того, що проект англійською або ж польською просувати в Яндексі абсолютно без сенсу. Та і скажу чесну, Яндекс не дуже люблю. Ось мій блог потрапив там під фільтр, один сайт з унікальним контентом і без продажу посилань теж. Але не зважаючи на це, багато людей користуються тим сервісом, тому будемо орієнтуватись на нього теж.

Щоб не бути голослівним, наведу конкретний приклад. Сайт, який я просував, не буду зазначати, щоб він не потрапив до чорного списку пошукових сервісів. Сайти, які продавали місця, теж не зазначаю, щоб не псувати їм репутацію.

gogetlinks

Було куплено посилання на близько 2000 гривень, щоб дійсно відчути результат. Якщо ж купити лише кілька посилань, може нічого і не змінитись. Тобто, вважаю, що, як мінімум, 2000 грн витратити потрібно. Час від часу я перевіряю, чи посилання насправді присутні, адже веб-майстри цілком можуть хитрувати і знімати посилання через певний час. І взагалі, сайти з низьким рейтингом, можуть припиняти свою роботу.

Отже, середній тІЦ – 1550, середня ціна посилання – близько 200 гривень. 

Тематичний індекс цитування Яндексу змінився буквально кілька днів (чи тижнів) назад. Особливо за тим не слідкував, але саме сайт, який я просував, збільшив показник з 0 до 10. Малоймовірно, що з’являлись інші посилання, окрім куплених на GoGetLinks. Тобто, це результат просування. Добрий, чи поганий, вирішувати Вам. Можливо, Вам пощастить більше. Також Ви можете подивитись дати, коли я купував посилання, на скріншоті.

Які були принципи відбору? Ціна/якість сайту – головний чинник. Ну і бажано тематичний сайт. Як бачите, кілька посилань я купив з тІЦ більше 2000. Моя логіка була такою – це дуже якісні сайти і ризик потрапляння їх під фільтр дуже низький. Втім, саме 2 сайти з шаленим тІЦ (наскільки пам’ятаю, більше 4000), потрапили в блекліст, і я фактично  втратив близько 26% коштів. Тобто, я помилився, але ніхто від цього не застрахований.

Якщо Ви хочете замовити таку саму “розкрутку” для Вашого проекту, я цілком можу допомогти. Послуги будуть коштувати 15% з суми, яку Ви хочете витратити. Я буду вирішувати, посилаючись на досвід, на яких сайтах купувати посилання, а на яких ні, як розподілити бюджет і т.д. Якщо мій результат вважаєте поганим, то цілком можете реєструватись і спробувати свої сили самотужки :)

Також маючи власний сайт, там варто реєструватись як веб-майстер, але потрібно мати на увазі, що Ваш сайт після розміщення багатьох посилань може втратити свої показники назавжди. Зараз такий ризик ще більший, адже змінюються алгоритми пошукових систем і навіть досить цінний сайт може здаватися їм неякісним. Будьте обережні і успіхів Вам.

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.