Порівняльна політична реклама

Коли мова йде про просту рекламу, продукція конкурента жорстко зафарбовується або приховується. Порівняльна реклама завжди була заборонена.

Але в політиці, виявляється все дозволено.

В цьому плані мені подобається Свобода та Комуністична Партія. Вони агітують за себе. Про інших не згадують нічого.

А от Партія Регіонів, ВО Батьківщина, Наша Україна чітко використовують “брудні методи”. ПР говорить про помаранчевих, Бітьківщина – про ПР, а Наша Україна просто валить на всіх, хоча з самого початку реклама в Нашої України була ніби нейтральна.

Особливо мене дістала реклама від Партії Регіонів, де говориться: “Я люблю бокс, але голосувати за нього не збираюся…” Більш ніж чіткий натяк на “УДАР” Віталія Кличка. Далі в рекламі йдеться про те, що Кличко приєднається до “Помаранчевої команди бездарних керівників”. Дивіться самі.

“Антиреклама означає те, що ми комусь дуже заважаємо”, – сказав Кличко. На його думку, подібні речі на справді свідомих виборців вплинути не можуть. Партія “УДАР” готова надіслати скаргу в ЦВК, але навряд чи це щось дасть…

На жаль, ролик Нашої України, там де згадуються боксерські рукавички, не можу знайти :) Але неважливо. Як же “Удар” зараз всіх “чіпляє”. Такий високий рейтинг отримати з нуля :)

Ось знайшов рекламу Нашої України :)

2 коментарі

  1. Мені особисто також дуже не подобається антиреклама. Просто деяким партіям немає що про себе хорошого сказати, тому мусять на інших гнати…
    І якщо люди з головою на плечах, то на такий брєд вестись не повинні.

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.