Шалена реклама алкоголю перед Новорічним святами

Напередодні Новорічних свят на ТВ та і в інтернеті стало значно більше реклами алкоголю. В більшості випадків – це реклама горілки.

Що цікаво, по телевізору така реклама йде не тільки після 23-00, а і вдень. Але типу замасковано, щоб ніхто не здогадався. В кадрі “проскакує” пляшка горілки, часто говорять просто – торгова марка така-то. Мабуть, тільки дурний не зрозуміє, що це горілка. А після 23-00 йде тільки реклама алкогольних напоїв, навіть по кілька разів підряд).

Але що я почув по радіо, це мене взагалі розвеселило. Жидкость “Русский стандарт” – такого я ще не чув))). Тут вже точно не підкопаєшся.

В свою чергу мінеральна вода “Боржомі” рекламує себе як протипохмільний засіб :)  На сайті Боржомі навіть рекомендують Вам, який алкоголь пити, який ні. Чи варто змішувати і т.д. Створюється мода на алкоголь. Типу на свята обов’язково напийтесь)

Боржомі – це лужна мінеральна вода. Саме її склад ідеально підходить для боротьби з похмільним синдромом і з наслідками переїдання. Наприклад, вона допомагає вивести токсини, які є результатом перетворення етилового спирту в організмі, і очищає організм від шкідливих речовин. Ось чому Боржомі якнайкраще підійде для боротьби з наслідками бурхливого застілля.

Якщо чесно, то від похмілля будь-яка вода врятує однаково, навіть з  крану)))

Власне, це стало ніби в порядку речей. Якщо свято – потрібно напитись.  Ви розумієте, що алкоголь труїть Вас, але уникнути цього ніби і не можна. Девіз такий: “Якщо всі п”ють – то і я п”ю”

 

2 коментарі

  1. Телевізор не дивлюся, радіо не слухаю. Як пив тільки пиво, так і питиму – байдуже і на рекламу і на заклики фанатів тверезого способу життя. :-D
    Так, споювати народ вигідно для влади – бо п”яній людині якось все робиться байдуже. Але і саме телебачення – то вже наркотик, який так само затуманює розум. Тільки от проти телебачення чомусь ніхто не виступає, а я ще пам”ятаю телебачення без реклами взагалі і пам”ятаю як дитиною ходив до бібліотеки по книжки.
    Стосовно новорічних свят, то келих шампанського опівночі – та ще отрута (шампанське саме собою дуже шкідлива штука, та і на мізки впливає супер якісно), а його вживання стало традицією задовго до появи реклами на ТБ

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.