Трафік для сайту: пошуковий, рекламний, соціальні мережі чи ядро?

Незалежно від кінцевого призначення сайту, маєте Ви інтернет-магазин або персональний блог, розважальний сайт або соціальну мережу, Ви повинні отримувати трафік на Ваш сайт. Чим більше відвідувачів, тим вища ефективність сайту.

Для інтернет-магазину – це більше продажів, а для всіх інших сайтів – можливість заробляти на рекламі. Це якщо говорити про комерційні сайти. Для некомерційних – це просто моральне задоволення. Наприклад, задоволення від того, що Ваш сайт читають і коментують.

Так ось, отримувати трафік можна будь-якими способами. Також важливо, щоб трафік був цільовим, тобто користувачі мають бути зацікавлені. Тут розглянемо такий приклад: можливо Ви чули про автосерфінг. Тобто, наприклад, в мережу включено 100 сайтів, Ви маєте переглянути 99 інших, а всі інші мають відкрити Ваш. Найчастіше це відбувається кожних 30 секунд. Теоретично відвідувачі є – але сенсу немає абсолютно. Це вважається накруткою, але навіть попри це, автосерфінг не приносить жодної користі, окрім навантаження на сервер.

Що таке пошуковий трафік? Потенційний відвідувач Вашого сайту вводить запит в пошуковій системі – і переходить на Ваш сайт. Чи залишиться він на ньому як постійний користувач – це вже інше питання, але можна вважати певний відсоток таких користувачів – цільовими. Для отримання хороших позицій в результатах видачі сайт потрібно просувати, на це потрібен час.

Але іноді “просувати” сайт досить складно. Та й довести до перших позицій по певним запитам практично неможливо. В такому випадку краще купувати рекламу. Наприклад Google Adsense для пошуку. Ви тільки недавно створили сайт і хочете показувати свою рекламу , використовуючи певні ключові слова? Це досить ефективно, можливо і не варто витрачати гроші на просування сайту, якщо можна купити місце в рекламному блоці. Іноді – вигідніше купувати рекламу типу Marketgid. Ваш товар буде відображатись разом з “сенсаціями”, і перегляне його досить багато народу. Так вигідно продавати речі, які б навіть потенційний покупець ніколи не шукав. Наприклад, мобільні телефони будуть купувати завжди, навіть якщо це і не горить. Так, досвідчені покупці будуть шукати відгуки про товар, порівнювати. А є такі, хто побачив яскраву картинку – та й купив одразу. А потім виявилось, що телефон цей коштує вдвічі дешевше.

Соціальні мережі – теж досить вигідний інструмент отримання трафіку. Дуже багато народу особливо не користуються пошуком, не переглядає весь інтернет, а вони затиснуті в рамках соціальних мереж. Деякі сайти, наприклад фотогалерея не отримують з пошуку жодного трафіку, а отримують все з соціальних мереж. Це залежить від специфіки конкретного сайту.

Також досить важливо, щоб певні відвідувачі заходили на Ваш сайт знову і знову. Це так зване ядро сайту. Насправді, не так багато сайтів можуть похвалитись великим “ядром”. Практично всі користувачі перейшли на соціальні мережі, після того тематичні сайти (в першу чергу форуми) втратили свою силу.  З точки зору заробітку – постійні користувачі не принесуть Вам надприбутку, адже ніхто не буде кожного разу клацати на рекламу. Якщо ж Ви заробляєте переглядами сторінок – то так, можна непогано на цьому заробляти.

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.