Чи не кожний випуск новин на популярному каналі Україна (офіційний канал Євро 2016) супроводжується рекламою благодійного фонду Ріната Ахметова. Як так можна безсоромно рекламувати благодійний фонд безпосередньо в новинах, і не зазначаючи, що це реклама. Мовляв, який хороший Рінат Ахметов, дякуємо йому за пакет гречки. Врятував мільйони цивільних людей. Або ж допоміг дитині з хворобою. Тобто, бідним людям дали копійки і в кінці сюжету вони традиційно “співають оди” Ахметову. Який він хороший і як їх врятував. Причому, часто говорять дякуємо саме Ахметову, а не фонду “Розвиток України”.
Безкорисна або ж благодійна допомога в тому і заключається, що той, хто її надає, хоче залишитись анонімним. А тут… Кілька років до цього – обдирав до нитки всіх і вся, на цьому ж і розбагатів, став однією із причин сьогоднішніх трагічних подій і скрутної ситуації.
А тут – піар ніби на благодійності. Як так можна. Чи взагалі втратили сором?